"... Πρίν αρκετά χρόνια " διηγείται ένας φίλος
, " σ΄ ένα ταξίδι μου στήν Κεφαλονιά , συνέπεσε νά τύχω στην εορτή τού
Αγίου Γερασίμου, και στήν ολονύκτια
αγρυπνία του.
Εκεί, γιά πρώτη φορά
κατάλαβα την δύναμη των πονηρών πνευμάτων.
Μέχρι τότε πίστευα στον Θεό, αλλά με τον τρόπο μου.
Νόμιζα, ότι όσα
άκουγα γι’ αυτά τα πράγματα, ήταν πολυλογίες
θρησκολήπτων ανθρώπων και τίποτα περισσότερο.
Μέ μιά
μονοκονδυλιά, χωρίς νά ψάξω σέ βάθος τά πράγματα, είχα αποκλείσει τήν
ύπαρξη τών δυνάμεων τού σκότους καί τής καταστροφής.
Ομως, ο Θεός είχε άλλα σχέδια γιά μένα ...
Βρέθηκα στό Μοναστήρι τού Αγίου Γερασίμου , καί όσα
συνάντησα εντυπώθηκαν βαθειά στό μυαλό μου.
Οι άγριες φωνές
τών δαιμονισμένων ανθρώπων, οι κραυγές " μ΄ έκαψες Γεράσιμε, μ΄ έκαψες Καψάλη " , καί μάλιστα από
νέους ανθρώπους πού σπαρταρούσαν στο δάπεδο όταν βγήκαν τα Άγια , ή στήν
Παράκληση τού Αγίου , υπήρξαν γιά μένα καταστάσεις μεγάλου προβληματισμού.
Κατάλαβα, ότι εκεί πέρα, συνέβαινε κάτι περισσότερο από
αυτό, πού εμείς οι άλλοι μπορούσαμε νά αντιληφθούμε...
Κάποιες " δυνάμεις " πού δέν βλέπαμε , ευρίσκονταν
σέ πόλεμο μέ κάποιες "άλλες
" ...
Συνέπεσε όμως κι΄ ένα περιστατικό πού κυριολεκτικά μέ
καθήλωσε.
Μία κοπέλα, μοντέρνος τύπος , πού από ώρα φώναζε καί
βλαστήμαγε, έτρεξε γρήγορα, σάν βέλος θά έλεγα, κι΄ άρπαξε από τά πέτα τού σακακιού του έναν
άγνωστό της νεαρό, (πού όπως μάθαμε
αργότερα, μόλις πρό δύο ημερών είχε
έλθει από τήν Αυστραλία ), καί
τραντάζοντάς τον, κυριολεκτικά τόν "ξεσκόνισε ...".
" Ρέ Γιάννη,
τού έλεγε, άφησες τήν αραββωνιάρα σου τήν Ντίνα στήν Καμπέρα, κι΄ ήλθες εδώ
στόν Καψάλη...
Κι΄ είχες καί τήν
άλλη, τήν παντρεμένη...
Γιατί ρέ, τί καλύτερο βρήκες εδώ πού ήλθες ; Καί στό δρόμο, πήγε νά πέσει καί τό αεροπλάνο
πάνω από τήν Σιγκαπούρη ...
Εγώ ήμουνα εκείνος ρέ , πού θά τόρριχνα τό αεροπλάνο, αλλά
δέν μέ άφησε ο Ναζωραίος μέ τόν Γεράσιμο , καί γλυτώσατε ..."
Έλεγε ονόματα
ανθρώπων , αγνώστων της , έλεγε
περιστατικά σέ χώρες μακρινές , χιλιάδες μίλια από τήν Κεφαλονιά , ήταν γυναίκα
βέβαια καί έλεγε, εγώ ήμουνα
"εκείνος " ( γένος αρσενικό ), καί τέλος τούς είχε γλιτώσει από τού
χάρου τά δόντια ο Χριστός ο Ναζωραίος , καί ο Αγιος Γεράσιμος ...
Αυτή η άγνωστη " δύναμη " λοιπόν, ήτανε " πρόσωπο " , είχε αντίληψη καί διάκριση τών πραγμάτων,
έλεγε είμαι "εκείνος ", είδα
τό ένα, ξέρω τό άλλο, καί μόνο ο Χριστός
καί οι Αγιοι μπορούσαν νά τόν βάλουν τελικά στήν άκρη " .
Είναι λοιπόν Θεός αληθινός ο Χριστός , καί οι Αγιοι πού γιά τόν Χριστό εμαρτύρησαν ,
είναι φορείς δυνάμεως ανώτερης τών δυνάμεων τού σκότους.
Ρώτησα έναν ιερέα πού έμενε από μέρες στό μοναστήρι, καί μού είπε .
"Αυτά πού άκουσες
δέν είναι τίποτα, από όσα πραγματικά συμβαίνουν.
Τήν κοπέλα αυτή τήν έχουν φέρει από τήν
Ξάνθη.
Είχε μπλέξει μέ κάτι συμμαθήτριές της καί είχανε πάει σέ
κάποιο Χρήστο από τό Γάζωρο νά τούς πεί ...τό μέλλον τους.
Μετά από αυτό, η κοπέλα δαιμονίστηκε, καί τώρα τήν γυρίζουν στά μοναστήρια.
Ώρες - ώρες λέει
καί μυστικά.
Όπως αυτά πού είπε προηγουμένως, στον νεαρό με το
μπέζ σακάκι.
Πρόσεξε όμως.
Οι Αγιοι Πατέρες λένε νά μή έχουμε εμπιστοσύνη
σέ δαιμονισμένους.
Λένε καμμιά φορά μυστικά, όσα τούς επιτρέπει ο Χριστός νά
πούνε, αλλά λένε καί αρκετά δικά τους ψέμματα.
Σού λένε πέντε σωστά καί αφού τούς δείξεις τυφλή
εμπιστοσύνη, σού πετάνε καί ένα ψέμα κυρίως γιά νά σέ βάλουνε νά σκοτωθείς μέ
κάποιους συνανθρώπους σου.
Μόνο σέ εξομολογημένους μέ ειλικρίνεια, μπλοκάρονται...
Φανερώνουν μυστικά, πού δέν είναι εξομολογημένα, καί
μάλιστα σέ Ορθόδοξο ιερέα.
Πέρυσι είχα γνωρίσει δυό Ιταλούς Καθολικούς, σοβαρούς καί
θεοφοβούμενους κατά τά άλλα, πού όσα είχαν εξομολογηθεί στόν Καθολικό ιερέα
τους, όπως μού έλεγαν, τούς τά πέταξε ένας δαιμονισμένος στήν Ζάκυνθο.
Γιατί ήσαν στήν ουσία ανεξομολόγητοι...
Ό δαιμονισμένος ήταν
Ελληνας, καί μάλιστα δέν ήξερε καθόλου Ιταλικά, όπως μετά τούς είπε,
μέσω γνωστού του πού ήξερε τήν γλώσσα.
Τούς έλεγε μάλιστα κρυφές αμαρτίες τους , σέ άπταιστη
Ιταλική, καί μέ προφορά Τοσκάνης..."
Ένα σχετικό περιστατικό αναφέρεται στήν Αγία Γραφή, στίς
Πράξεις τών Αποστόλων (ΙΘ΄ 13 ).
Εκεί, στήν Εφεσσο υπήρχαν επτά πρόσωπα , γυιοί τού
Ιουδαίου αρχιερέως ονόματι Σκευά, πού ήσαν εξορκιστές δαιμονιζομένων ανθρώπων, σύμφωνα μέ τό Εβραϊκό τυπικό.
Βλέποντας λοιπόν τήν δύναμη εξουσίας γιά εκβολή δαιμονίων
είς τό όνομα τού Ιησού Χριστού, πού χρησιμοποιούσε ο Παύλος, θέλησαν καί αυτοί
νά χρησιμοποιήσουν τό όνομα τού Χριστού, χωρίς κατά βάθος νά πιστεύουν σ΄ Αυτόν.
" Αποκριθέν δέ τό πνεύμα τό πονηρόν ",
σημειώνει η Γραφή, "είπε, τόν Ιησούν γιγνώσκω καί τόν Παύλον επίσταμαι,
υμείς δέ τίνες εστέ ; ".
Ποιοί είσθε δηλαδή
εσείς , πού χρησιμοποιείτε αυτά τά Μεγάλα ονόματα πού όμως δέν πιστεύετε.
".... καί εφαλλόμενος ( καί ορμήσας μέ λύσσα ) επ΄
αυτούς ο άνθρωπος, εν ώ ήν τό πνεύμα τό πονηρόν, καί κατακυριεύσας αυτών ίσχυσε
κατ΄ αυτών, ώστε γυμνούς καί τετραυματισμένους
( τούς ξέσχισε δηλαδή ) εκφυγείν εκ τού οίκου εκείνου.... καί επέπεσε
φόβος επί πάντας ... "
π.
Γεώργιος
Κονισπολιάτης
No comments:
Post a Comment