Wednesday, April 10, 2019

Πώς θα κυριαρχήσω στη γλώσσα μου.


Δε θα πω αυτή τη λέξη γιατί πληγώνει.
Δε θα υπενθυμίσω εκείνο το γεγονός γιατί στεναχωρεί.
Δε θα μιλήσω απότομα, γιατί θα μεταμεληθώ.
Δε θα πω κακό, γιατί αυτό είναι κουτσομπολιό.
Δε θα διακόψω τον άλλο όταν μιλάει, γιατί αυτό είναι αγενές.
Δε θα πω αυτό το αστείο γιατί είναι χυδαίο.
Δε θα πετιέμαι σαν τον κόκορα, γιατί αυτό είναι προπέτεια.
Δε θα φλυαρώ, γιατί αυτό είναι ελαφρότητα.
Δε θα μεταφέρω μια ανεξέλεγκτη πληροφορία, γιατί υπάρχει φόβος να μην είναι σωστή και οι άλλοι να την πιστεύσουν.
Δε θα χρησιμοποιώ υπονοούμενα, γιατί δεν είναι ευθές.
Δε θα μιλάω όταν είμαι θυμωμένος, γιατί θα μετανοήσω
Θα φροντίσω να μιλάω όταν πρέπει και όσο πρέπει.
Θα αποφεύγω τη λέξη Εγώ ,γιατί είναι εγωιστικό.
Θα δικαιολογώ κάπως τους διπλανούς μου στο φταίξιμο τους.
Θα προσπαθήσω να μιλάω ευγενικά σε όλους.
Θα βρίσκω ένα ενισχυτικό λόγο για τους μειονεκτούντας, τους αδύνατους και πονεμένους.
Θα κάνω ότι μπορώ για να δημιουργώ ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Θα μιλάω με ειλικρίνεια, καθαρά, σταθερά, αθόρυβα.
Θα αγωνιστώ να ΑΚΟΥΩ περισσότερα και να λέω λιγότερα.
Θα προσπαθήσω να μιλάω με τη ΣΙΩΠΗ μου.
           Θα διαδίδω την αλήθεια πάντα με γλυκύτητα, μετριοφροσύνη, σύνεση και αγάπη.

No comments:

Post a Comment