Monday, December 19, 2011

Η προσευχή του λουλουδιού ...


Ήθελα να φυτέψω ένα λουλούδι στης ψυχής σου την αυλή ,
 και να’ ρχομαι να το ποτίζω το εσπέρας , την αυγή .
Ήθελα να θέσω ένα λουλούδι στης ψυχής σου την ανθοδόχη ,
τώρα που μαλάκωσε το χώμα του Φθινοπώρου το πρωτοβρόχι .
 Ήθελα να σου δείξω ένα δρόμο κουραστικό και ανηφορικό ,
που την ψυχή ανεβάζει σ ένα παλάτι φωτεινό.

Ήθελα να σου δείξω ένα μονοπάτι καθαρό και μυστικό ,
και εκεί στο τέλος σ αναμένει ζωή αιώνιος στον ουρανό .
Ήθελα να πιείς νερό από μια μοναδική πηγή ,
που πάντα αυτή χαρίζει αθανασία στην ψυχή .
 Ήθελα να οσφρανθεί η ψυχή σου μια ακατάληπτη ευωδία ,
 και τότε θα πληροφορηθεί τι είναι ζωή η αιωνία .

Ήθελα να ιδής και το φως που το σκότος της ψυχής φωτίζει ,
και ταπείνωση αληθινή και μετάνοια ειλικρινή χαρίζει .
Εσύ ψυχή μου τι θα ήθελες από όλα αυτά να σου χαρίσω ;
 Λέγε μου τον κρυφό σου λογισμό και δεν θ αργοπορήσω .
 Χάριζέ μου ένα άνθος άφθαρτο και ευωδιαστό ...

Πιστέ μου φίλε ένα μόνο λαχταρώ .
 Δεν θέλω εγώ πολλά μόνο ένα άνθος αγαπώ που η μυστική του χάρη δίδει τον ουράνιο θησαυρό. Εάν θέλεις τέτοια χάρη ψυχή μου ευγενική στα βάθη σ αναμένει η νοερά η προσευχή . Αυτή γίνεται για σένα λουλούδι ,πηγή και οδός Ευωδία παρηγορία και φως και ο απλανής σου οδηγός . Ένα λουλούδι γίνεται η ψυχή και πάντοτε ανθοφορεί , όταν στα βάθη ενεργεί η αδιάλειπτος ευχή . Εφύτευσα ένα λουλούδι στης ψυχής σου την αυλή , και σύντομα θα αισθανθείς μια ευωδιαστή οσμή. Η Βασιλεία του Θεού εντός ημών εστί , αδιάψευστα πληροφορεί η αδιάλειπτος ευχή. Ταύτην ψυχή μου φύλλατε και θα λείψει κάθε λογισμός και εντός θα μορφωθεί ο Ιησούς Χριστός .
Χοϊκή χείρ αμαρτωλού μοναχού Μ.
 +Μοναχού Μαρκέλλου Καρακαλληνού // Από το βιβλίο Αίσθησις ζωής αιωνίου

No comments:

Post a Comment