Saturday, June 16, 2012

Νέο ποίημα της 11/6 από την γνωστή γερόντισσα

Νέο ποίημα της γερόντισσας
11.06.2012

Ανώριμα φερόσαστε
συνέχεια προκαλείτε
όλοι τα μαύρα σύννεφα 
στον ουρανό να δείτε.

Η αμετανοησίας σας
και η σκληροκαρδία 
διώχνει την χάρη του Θεού
και έρχονται τα θηρία.

Μπόρες χτυπούν την χώρα σας
χαλάζι τις καρδιές σας
οι αυτοκτονίες πλήθυναν
γεμίσαν τις αυλές σας. 

Κι όμως εσείς σκληρόκαρδοι 
γεμάτοι υπερηφάνεια
δεν σκύβετε την κεφαλή
να δείτε την ορφάνια.

Φύγατε απο τον δρόμο σας
χάσατε τον Θεό σας
δεν έχετε Πατέρα πια, 
μόνο τον εγωισμό σας.
Ωραία σας παγίδεψαν
όλοι οι αρνητές μου
να χάσετε την πίστη σας 
τις θείες εντολές μου.

Κι έτσι, χωρίς την πίστη σας
Χριστός πια δεν υπάρχει 
το Άγιο Πνεύμα υποχωρεί
και μένετε μονάχοι.

Αυτό θέλει κι ο πονηρός 
να μείνετε πια μόνοι
να πάρει την εξουσία αυτός 
να πάρει το τιμόνι.

Για να μπορεί τότε εύκολα 
να φέρνει δυστυχία
να κυβερνά την χώρα αυτή
με αίμα και αδικία.


Το βλέπετε παιδάκια μου;
Πως όλη αυτή η κρίση
δεν είναι οικονομική
αλλά πνευματική είναι η κρίση;

Κι όσο δεν αλλάζετε
και μένετε στα ίδια
να ακούτε τους πολιτικούς
να παίζουνε παιχνίδια;

Όλοι να σας εμπαίζουνε
μέχρι να σας πουλήσουν
και σκλάβους αν είναι δυνατόν σε άλλες χώρες να σας στείλουν,
τόσο η κατάσταση θα χειροτερεύει.

Μαζεύονται γρήγορα στον ουρανό τα νέφη
και τα φυσικά φαινόμενα,
κι αυτά παραμονεύουν
για να τα αποφύγετε, μετάνοια γυρεύουν!!

Ιδού, Εγώ σας ομιλώ
ο ουράνιος Πατέρας
ο Ιησούς Χριστός και Λυτρωτής
και ο καλός Ποιμένας!

Έρχομαι να μαζέψω ξανά
αυτά που έχω χάσει
τα πρόβατα τα απολωλά
που με έχουνε ξεχάσει.

Παιδάκια μου δεν είναι αργά
για την μετάνοιά σας
πέστε ένα "Ημαρτον!"
και θα μπω μες την καρδιά σας.

Τότε δεν θα υπάρχει πια
στην χώρα αυτή η κρίση
το πως θα γίνει αυτό;
Αφήστε το στον Κτίστη!

Αν βάλετε το "Ήμαρτον",
την πίστη, την μετάνοια
όλος ο κόσμος τέκνα μου
θα σκύψει στην Ελλάδα!!!
      
             ΑΜΗΝ.

No comments:

Post a Comment