Wednesday, January 12, 2011

Ένα πουλάκι ρωτάει :



Επειδή είμαι μικρό και όπως λέτε εσείς, άμυαλο
(πόσο από αυτό να χωρέσει το μικρούτσικο κεφαλάκι μου ; ),
μήπως ξέρετε εσείς οι μεγάλοι και μυαλωμένοι, να μου πείτε :
- Πως βρέθηκα μέσα στο αυγό και ποιος έβαλε μέσα σ' αυτό την τροφή μου και τον αέρα που χρειαζόμουνα ;
- Ποιος είπε στην άμυαλη μάνα μου να κάθεται πάνω στ' αυγά της τόσες μέρες και να τα γυρίζει μάλιστα ;
Και θα ξέρετε εσείς οι σπουδαγμένοι πως αν δεν τα γύριζε θα έβγαινα ανάπηρο...
- Ποιος και πως μου είπε να σπάσω το αυγό με τη μύτη μου και να βγω έξω τότε που έπρεπε ;
- Και ποιος και πως με δίδαξε να χτίζω στον καιρό που πρέπει τόσο ωραία και κατάλληλη τη φωλιά μου ;
- Ποιος τα έδωσε όλα αυτά και άλλα ακόμα πολλά και θαυμαστά σε μένα και σε όλο το γένος μου ;

ΠΟΙΟΣ ;;;

( από το βιβλίο "ΟΛΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ", του Ιωσήφ Αγαπητού )

No comments:

Post a Comment