Sunday, July 8, 2018

Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου καί δυνατά κρατήσου!


ΠΑΤΡΙΔΑ

Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου καί δυνατά κρατήσου!
Κάνε κουράγιο μάνα μου! Η Παναγιά μαζί σου.

Οί κυβερνήτες πέρασαν στήν πλάτη σου κρυμμένοι
Σέ έγδαραν καί σου έφαγαν τα πλούτοι σου καημένη.

Τώρα ο κοσμάκης ο φτωχός καί αυτοί που σ'αγαπάνε
ζούνε στους δρόμους δίχως φως, δεν ξέρουν που να πάνε!

Στης γειτονιάς την εκκλησιά, πηγαίνουν κάθε μέρα.
Γονατιστοί παρακαλούν. Βοήθα μας Πατέρα!

Ναί! Περιμένουν τόν Θεό, στήν Γή για να κατέβει.
Νά καθαρίσει το κακό! Χαρά να ξαναφέρει!

Όμως οι διάβολοι είναι πολλοί, μαζί και οι κυβερνήτες
Σου σκίζουν κάθε λίγο την ψυχή. Προδότες και αλήτες.

Να σε ρημάξουν προσπαθούν, οι κλέφτες του πλανήτη
και σαν ζητιάνα πια να ζής, μές' το δικό σου σπίτι.

Στους ουρανούς σου θέλω απόψε να βρεθώ.                                                                               Αγκαλιασμένοι να καθίσουμε και οι δύο 

Και στην καρδιά σου αν μπορέσω για να μπω
Να ακούσω τον παλμό! Να νιώσω μεγαλείο!!




Όταν γυρίσω για τα μέρη μου ξανά
Σ'ολο τον κόσμο δυνατά θα ξεφωνίζω!

Η Ελλάδα μου είναι εδώ! Είναι καλά!
Με του ουρανού το χρώμα, την Γή της θα ραντίσω!

Νικόλαος Ανδρούτσος
20 Ιουνιου 2011

No comments:

Post a Comment