Monday, April 22, 2024

Οι κεκοιμημένοι αδελφοί μας περιμένουν τις προσευχές μας.

 


• Είδα και την ψυχή του πατέρα μου, να κάθεται έξω από ένα απλό σπιτάκι, σαν κελλάκι και του λέω: 

Πατέρα μου, εσύ που ήσουνα χτίστης, δεν έχτιζες ένα μεγαλύτερο σπίτι να μένεις άνετα, αλλά κάθεσαι σ' ένα τέτοιο σπιτάκι; 

Τότε μου λέει: 

Παιδί μου, εσύ με τις προσευχές σου και τις ελεημοσύνες σου, μου έχτισες το σπιτάκι αυτό και το έχω και μένω... 


Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης

===


• Οι κεκοιμημένοι αδελφοί μας περιμένουν τις προσευχές μας, όπως οι φυλακισμένοι τις επισκέψεις των συγγενών τους..

Ο Θεός συγκινείται περισσότερο όταν προσευχόμαστε για τους κεκοιμημένους, παρά για τους ζωντανούς ανθρώπους.


Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης

===


• Με το μνημόσυνο, είναι σαν να βγάζεις στο φως έναν φυλακισμένο να κάνει μια βόλτα. 

Όμως, αν κάνεις στο όνομά του μια Θεία Λειτουργία, τότε θα πετάξει σαν αετός. 

Οι 7 Θείες Λειτουργίες έχουν μεγαλύτερη 
 δύναμη. 

Αλλά 12 Θείες Λειτουργίες στο όνομά του, μπορούν να βγάλουν την ψυχή από την κόλαση κάθε αμαρτωλού, εκτός και αν όσο ζούσε, εξύβριζε τον Κύριο. 

Γι' αυτούς δεν κάνει ούτε να προσεύχεστε. 

Μόνο ελεημοσύνη να κάνετε.


Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν Σαλός

No comments:

Post a Comment