Tuesday, February 23, 2021

ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΑΡΑ ΚΑΙ… ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ

 


        Μέσα στο λεωφορείο μια παρέα 12 ανθρώπων είναι έτοιμοι για το προσκυνηματικό τους ταξίδι στο μοναστήρι του Αρχαγγέλου Μιχαήλ.

Λίγα μέτρα απομένουν και φτάνουν. Σκάει το λάστιχο. Αναποδογυρίζουν. Δώδεκα άνθρωποι ψυχοσωματικά τραυματισμένοι. Ομόφωνα μπαίνουν στο μοναστήρι και στέκονται μπρος στη θαυματουργική εικόνα του Ταξιάρχη.

Α ναι...είναι κι ο Κορονοϊός...

Κρατήστε 2 μέτρα αποστάσεις...βάλτε τις μάσκες....και γονατίζουν..

«Λαοφιλή και συμπονετικέ Αρχάγγελε!!! Μας είπαν για την Αχίλλειο πτέρνα σου έναντι του Κορονοϊού γι' αυτό και βάλαμε μάσκα! Για να μην φανερώσουμε στο κόσμο αυτή την αδυναμία σου και σκανδαλιστεί!! Όμως εμείς γνωρίζουμε για τα άλλα χιλιάδες θαύματα σου που μαρτυρούν την αγάπη, την δύναμη και τη συμπόνια σου γι' αυτό θεράπευσε μας από τα ψυχοσωματικά μας τραύματα!!»

Ένα σενάριο βγαλμένο από την κoρονοεποχή μας. Και παρακάτω η συνέχεια για τους σινεφίλ ταινιών ΠΙΣΤΗΣ.

Πονάει η καρδιά μου. Πάω στο καρδιολόγο. Μου δίνει φάρμακα. Αγοράζω εγώ άλλα. Μου γράφει εξετάσεις. Κάνω εγώ άλλες.

Γιατί δεν ανοίγω ένα ιατρείο με το ονοματεπώνυμο μου και ειδικότητα Καρδιολόγος;!;;!

Μέσα στο ιατρείο του καρδιολόγου όταν αφήσω το στυλό θα πέσει κάτω: ΒΑΡΥΤΗΤΑ. Αν ανοίξω το παράθυρο και τη πόρτα: ΡΕΥΜΑ =ΠΛΕΥΡΙΤΙΔΑ. Οι φυσικοί νόμοι είναι υπαρκτοί. Ου πειράξω το γιατρό! Ευγενικά μπορώ να του ζητήσω να κλείσει τη πόρτα! Εγώ πήγα για τη Θεραπεία μου. Για τη Σωτηρία μου. Επειδή ΠΙΣΤΕΥΩ στο ΓΙΑΤΡΟ.

Ο Ασθενής είμαι Εγώ. Το Ιατρείο είναι η Εκκλησία. Ο Χριστός είναι ο Γιατρός. Η Θεραπεία είναι τα Μυστήρια. Το Αποτέλεσμα είναι το Καθ' ομοίωσην... η Αιωνιότητα!!!!

Η Εκκλησία μας είναι ένα ΑΓΙΟΤΑΞΙΟ!! Ποιεί ΑΓΙΟΥΣ!! Ετοιμάζει τους ανθρώπους για τον Ουρανό!! ΠΡΩΤΑ η ψυχή. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ η ψυχή.

Επίσης εύχεται και για την ίαση του σώματος. Αναρίθμητα τα θαύματα του Κυρίου και των Αγίων μας επί των σωματικών δυσλειτουργιών. Προστάτες μας οι Άγιοι Ανάργυροι και καταφύγιο το Μέγα Ευχέλαιο.

 Η ίαση του σώματος συντελείται για την ίαση της ψυχής.«Ίδε υγιής γέγονας· μηκέτι αμάρτανε, ίνα μη χείρον σοι τι γένηται» (Ιω.5,14).

 Και πολλές φορές η υγεία της ψυχής είναι προϋπόθεση για την υγεία του σώματος. «Τότε αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτή· ω γύναι, μεγάλη σου η πίστις! γενηθήτω σοι ως θέλεις. Και ιάθη η θυγάτηρ αυτής από της ώρας εκείνης». (Ματθ.15,28)

Άραγε οι μάρτυρες και οι Ομολογητές ανά των αιώνων.. Στους οποίους χτίζουμε Εκκλησίες... Κάνουμε λειτουργίες... Κόλλυβα....Που με το κήρυγμα μας τους προβάλλουμε ως πρότυπο φίλων του Χριστού... Είχαν ως πρώτο κριτήριο αξιολόγησης της Πίστης του το: ΠΡΩΤΑ Η ΥΓΕΙΑ!;!;!;!

Εμείς με τί Πίστη κοιτάμε το Χριστό στη ζωή μας και στον Οίκο του;;

Με δισταγμό; Με θαυμασμό; Με περιέργεια; Με απάθεια; Με αμφιβολία; Με τρόμο; Με συμφέρον; Με μισό πρόσωπο;

Ή όπως με τη ΠΙΣΤΗ-ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ που έχει το νεογέννητο στην αγκαλιά της μητέρας και του πατέρα!!!!!!!

"Αμὴν λέγω ὑμῖν, ὃς ἐὰν μὴ δέξηται τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ ὡς παιδίον, οὐ μὴ εἰσέλθῃ εἰς αὐτήν. 

" Σας βεβαιώνω πως όποιος δε δεχτεί τη Βασιλεία του Θεού σαν παιδί, δε θα μπει σ' αυτήν(Μαρκ10,15)

Η πίστη δεν έχει σχέση με το πείραμα!! Τη παρατήρηση των φυσικών νόμων!!! Με ότι μπορεί να κατανοηθεί και να γίνει αποδεκτό με το μυαλό και την ορθή λογική!!! Αλλά με την Αποκαλυπτική και Υπέρλογη Αλήθεια του Κυρίου!!!

Δια πίστεως γαρ περιπατούμεν ου δια είδους» Ζούμε τώρα με τη Πίστη, όχι με ορατές αποδείξεις. (Β Κορίν 5,7)

Κύριε εισελευσομαι εις τον Οίκο σου...Εγώ με την Κωρονοοίηση ...Εσύ με τη Κωρονοκατάκριση....Αυτός με τη Κορονοφιληδονία...Αυτή με τη Κωρονοργή....και όλοι μας με ταπεινή καρδιά και πρόσωπο εμπιστοσύνης κράζουμε:

Πιστεύω, Κύριε, βοήθει μου τη απιστία!!!!! Αμήν.

Ιερέας  Ευστράτιος Μαμάκος

No comments:

Post a Comment