Friday, May 29, 2020

Κάποτε η Οσία Μακρίνα, η αδελφή του Μεγάλου Βασιλείου, είχε βγάλει έναν όγκο κάτω από το στήθος της και καίγονταν από τον πυρετό για πολλές ημέρες.


Κάποτε η Οσία Μακρίνα, η αδελφή του Μεγάλου Βασιλείου, είχε βγάλει έναν όγκο κάτω από το στήθος της και καίγονταν από τον πυρετό για πολλές ημέρες.
Η μητέρα της (η Αγία Εμμελεία) που την έβλεπε, ότι έγινε πετσί και κόκκαλο την παρότρυνε να πάει στον ιατρό, αλλά η Οσία ντρεπόταν να δείξει το σώμα της και γι' αυτό δεν πήγαινε.
- Μα αυτό που κάνεις, την έλεγε η μάνα της, είναι αυτοκτονία. Τους ιατρούς, ο Θεός μας τους δίνει και είναι βλασφημία, που δεν πας...
Η Οσία ήταν ανένδοτη. Ένα βράδυ όμως, της είπε:
- Μάνα, αύριο θα πάμε στον ιατρό!
Η μάνα της χάρηκε και πήγε να κοιμηθεί. Η Οσία Μακρίνα όμως, δεν πήγε να κοιμηθεί, αλλά πήγε σε εκκλησάκι της Παναγίας και προσευχήθηκε όλη τη νύχτα κλαίγοντας. Το πρωί λέει στην μητέρα της:
- Μάνα, δεν θα πάμε στο ιατρό. Εσύ θα με κάνεις καλά! Θα με σταυρώσεις εκεί που έχω τον όγκο και πιστεύω, ότι αμέσως θα γίνω καλά!
- Μα παιδί μου, δεν έχω θεραπευτικές ικανότητες, είπε εκείνη.
Με τα πολλά πείστηκε και ζήτησε από την κόρη της να ξεκουμπώσει το στήθος της.
- Όχι δεν ξεκουμπώνομαι, πάνω από τα ρούχα μου θα με σταυρώσεις!
- Μα παιδί μου, εγώ σε γέννησα και από μένα ντρέπεσαι;
- Ναι, εσύ με γέννησες, αλλά το σώμα μου, ανήκει μόνο στο Χριστό!
Τελικά την σταύρωσε και η Οσία Μακρίνα απαλλάχτηκε από τον όγκο.
Πού τέτοια πράγματα, από τις σημερινές γυναίκες; Οι περισσότερες κυκλοφορούν γυμνές... Δεν έμεινε τίποτα όρθιο...
Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυξ

No comments:

Post a Comment