Monday, August 9, 2021

Μπορεί νά μήν μέ γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα γιά σένα


 Μπορεί νά μήν μέ γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα γιά σένα…. (Ψαλμοί 139:1)

Γνωρίζω πότε είσαι καθιστός καί πότε όρθιος…. (Ψαλμοί 139:2)

Ξέρω κάθε βήμα σου… (Ψαλμοί 139:3)

Ακόμη καί οι τρίχες του κεφαλιού σου είναι μετρημένες…

(Ματθαίος 10: 29-31)

Γιατί φτιάχτηκες κατ’ εικόνα μου…( Γένεσις 1:27)

Μέσα σ’εμένα ζείς, κινείσαι καί υπάρχεις… (Πράξεις 17:28)

Σέ γνώριζα πρίν ακόμη διαμορφωθείς στήν μήτρα τής μητέρας σου… (Ιερεμίας 1:4-5)

Σέ διάλεξα όταν σχεδίαζα τήν δημιουργία… (Εφεσίους 1:11-12)

Δέν ήσουν ένα λάθος….  (Ψαλμοί 139:15-16)

Γιατί όλες οί μέρες σου είναι γραμμένες στό βιβλίο μου….  (Ψαλμοί 139:15-16)

Εγώ όρισα τήν ακριβή ώρα τής γέννησης σου καί πού θά ζούσες ….(Πράξεις 17:26)

Γιατί φοβερά καί θαυμάσια πλάστηκες…. (Ψαλμοί 139:14)

Εγώ σέ διαμόρφωσα στή μήτρα τής μητέρας σου…. (Ψαλμοί 139:13)

Καί σέ έφερα στόν κόσμο τήν ημέρα πού γεννήθηκες….. (Ψαλμοί 71:6)

Μέ έχουν παρουσιάσει λάθος άνθρωποι πού δέν μέ γνωρίζουν…. (Ιωάννη 8:41-44)

Δέν είμαι απόμακρος καί θυμωμένος αλλά είμαι ή απόλυτη έκφραση τής αγάπης…..( Α Ιωάννη 4:16)

Καί είναι επιθυμία μου νά σέ κατακλύσω μέ τήν αγάπη μου…..  (Α Ιωάννη 3:1)

Απλά επειδή είσαι παιδί μου καί είμαι ο πατέρας σου….. (Α Ιωάννη 3:1)

Σού προσφέρω περισσότερα από όσα θά μπορούσε ποτέ να σού προσφέρει ό σαρκικός σου πατέρας….(Ματθαίος 7:11)

Γιατί είμαι Ό Τέλειος Πατέρας…..( Ματθαίος 5: 48)

Κάθε καλό δώρο πού λαμβάνεις έρχεται από τό δικό μου χέρι…..(Ιακώβου 1: 17)

Γιατί εγώ είμαι Ό προμηθευτής σου καί φροντίζω γιά όλες τίς ανάγκες σου…. (Ματθαίος 6: 31-33)

Τό σχέδιο μου γιά τό μέλλον σου ήταν πάντα γεμάτο μέ ελπίδα…(Ιερεμίας 29:11)

Γιατί σέ αγαπώ μέ αγάπη παντοτινή…. (Ιερεμίας 31:3)

Οί σκέψεις μου γιά σένα είναι αμέτρητες όπως οι κόκκοι τής άμμου στήν ακρογιαλιά….(Ψαλμοί 139:17-18)

Καί χαίρομαι γιά σένα μέ τραγούδια…. (Σοφονίας 3:17)

Δέν θά σταματήσω πότε νά κάνω καλό γιά σένα…..( Ιερεμίας 32:40)

γιατί είσαι τό πολύτιμο απόκτημα μου… (Έξοδος 19:5)

Επιθυμώ νά σέ στερεώσω μέ όλη τήν καρδιά μου καί όλη τήν ψυχή μου….(Ιερεμίας 32:41)

Άν μέ ψάξεις μέ όλη τήν καρδιά σου θά μέ βρείς….. (Δευτερονόμιο 4:29)

Ζήτα τήν ευτυχία σου σέ εμένα καί θά σού δώσω ότι η καρδιά σου λαχταρά…..( Ψαλμοί 37:4)

Γιατί εγώ είμαι αυτός πού σού έδωσα αυτές τίς επιθυμίες...(Φιλιππησίους 2:13)

Είμαι ικανός νά κάνω γιά σένα περισσότερα από όσα θά μπορούσες νά φανταστείς… (Εφεσίους 3:20)

Γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου…(Β Θεσσαλ. 2:16-17)

Εγώ είμαι επίσης Ό πατέρας πού σέ παρηγορεί σέ όλες τίς δυσκολίες σου…( Β Κορινθίους 1:3-4)

Όταν είσαι συντετριμμένος, εγώ είμαι κοντά σου….. (Ψαλμοί 34:18)

Όπως ένας βοσκός κουβαλάει ένα πρόβατο, σέ κουβαλάω κοντά στήν καρδιά μου…. (Ησαΐας 40:11)

Μία μέρα θά σβήσω κάθε δάκρυ από τά μάτια σου… (Αποκάλυψις 21:3-4)

Καί θά πάρω μακριά όλο τόν πόνο πού υπέφερες πάνω σε αυτή τήν γη…. (Αποκάλυψις 21:4)

Είμαι Ό πατέρας σου καί σέ αγαπώ όπως ακριβώς αγαπώ τόν γιο μου, Τόν Ιησού…. (Ιωάννη 17:23)

Γιατί Στόν Ιησού η αγάπη μου γιά σένα φανερώνεται …. (Ιωάννη 17:26)

Καί ήρθε νά δείξει πώς είμαι μαζί σου καί όχι εναντίον σου…..

(Ρωμαίους 8:31)

Καί νά σού πεί ότι δέν λογαριάζω τίς αμαρτίες σου….(Β Κορινθ. 5:18-19)

Ο Ιησούς πέθανε ώστε εσύ κι εγώ νά συμφιλιωθούμε… (Β Κορινθ. 5:18-19)

Ο θάνατος Του ήταν η υπέρτατη έκφραση τής αγάπης μου γιά σένα….. (Α Ιωάννη 4:10)

Έδωσα ότι αγαπούσα περισσότερο γιά νά κερδίσω τήν αγάπη σου…. (Ρωμαίους 8:32)

Εάν δεχτείς τό δώρο Τού Υιού μου, Τού Ιησού, δέχεσαι Εμένα….

(Α Ιωάννη 2:23)

Καί τίποτα δέν θά σέ χωρίσει πιά από τήν αγάπη μου….. (Ρωμαίους 8:38-39)

Έλα σπίτι καί θά κάνω τήν μεγαλύτερη γιορτή πού έχει γίνει στόν ουρανό…. (Λουκάς 15:7)

Ήμουν πάντα πατέρας καί θά είμαι πάντα πατέρας…. (Εφεσίους 3:14-15)

Η ερώτηση μου είναι …ΘΑ ΓΊΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;…..( Ιωάννη 1:12-13)

ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ …( Λουκάς 15:11-32)

No comments:

Post a Comment