Saturday, August 21, 2021

Ο Άγιος Λουκιανός (✞ 15-10) σε κάθε ερώτηση (των ειδωλολατρών) αποκρινόταν, αυτό μόνο: ''Είμαι Χριστιανός!''.


 Ο Άγιος Λουκιανός ( 15-10) σε κάθε ερώτηση (των ειδωλολατρών) αποκρινόταν, αυτό μόνο:

''Είμαι Χριστιανός!''.

Ποιά είναι η πατρίδα σου;

''Είμαι Χριστιανός!''.

Ποιό είναι το επάγγελμά σου;

''Είμαι Χριστιανός!''.

Ποιοί είναι οι πρόγονοί σου;

Εκείνος σε όλες τις ερωτήσεις, απαντούσε: ''Είμαι Χριστιανός!''. Και με την λέξη αυτή την απλή, χτυπούσε κατακέφαλα τον διάβολο, προξενώντας του αλλεπάλληλα τραύματα. Σε τέτοιου είδους αγώνες δεν χρειάζεται ρητορεία, αλλά πίστη. Δεν χρειάζεται δεινότητα λόγου, αλλά ψυχή που να αγαπάει τον Θεό. Με τέτοια απόκριση ο Λουκιανός τελείωσε την ζωή του και αναχώρησε μεταφέροντας σώα την παρακαταθήκη του Χριστού.

Ιερός Χρυσόστομος

No comments:

Post a Comment