Sunday, April 12, 2020

- Εγώ δεν είναι ανάγκη να πάω στην Εκκλησία. Εμένα η Εκκλησία είναι στο σπίτι μου!

Ο άνθρωπος για να εξασφαλίσει την αιωνιότητα, πρέπει να ενδιαφερθεί να συναντηθεί με τον Χριστό στην Εκκλησία, στην λεγόμενη ''Ωραία Πύλη'', στον Σολέα. Εκεί γίνεται η συνάντηση του ανθρώπου με τον Χριστό, δια της Θείας Κοινωνίας, η οποία εξωραϊζει την ψυχή του ανθρώπου και την κάνει κατάλληλη για τον Παράδεισο. Γι' αυτό λέγεται ''Ωραία'' για το ρόλο που παίζει, διότι μέσω αυτής, εισέρχεται ο άνθρωπος στον Παράδεισο.
Η ''Ωραία Πύλη'' ήταν κλειστή και όταν ο Χριστός Σταυρώθηκε και Αναστήθηκε, κατασχίστηκε το καταπέτασμα του Ναού και αποκαταστήθηκε η σχέση του ανθρώπου με το Θεό και άνοιξε.
Η συνάντηση λοιπόν του ανθρώπου με τον Χριστό, δεν θα γίνει στο καφενείο στην αγκαλιά, στο σπίτι, στο βουνό...
Ένας φοιτητής Ιατρικής στον Καναδά, μου είπε:
- Εγώ δεν είναι ανάγκη να πάω στην Εκκλησία. Εμένα η Εκκλησία είναι στο σπίτι μου!
Δεν ήξερε το παλικάρι τι δουλειά κάνει η Εκκλησία. Ευτυχώς ήταν καλοπροαίρετος και όταν του είπα, τι δεν μπορεί να έχει στο σπίτι, σε σχέση με αυτά που υπάρχουν στην Εκκλησία, μου είπε:
- Οκ, μάλιστα εντάξει.
Κατάλαβε το λάθος του. Εμείς αυτό το έχουμε καταλάβει;
Όσοι πάλι ακούν την Θεία Λειτουργία από το ραδιόφωνο και δεν πάνε στην Εκκλησία, ομοιάζουν με εκείνον, που ενώ είναι καλεσμένος σε ένα γεύμα, δεν πηγαίνει, αλλά το ακούει από το ραδιόφωνο! Όσο χορταίνει σωματικώς αυτός που δεν πάει στο γεύμα, άλλο τόσο χορταίνει ψυχικώς και αυτός που δεν πάει στην Εκκλησία και ακούει την Θεία Λειτουργία από το ραδιόφωνο...
Δημήτριος Παναγόπουλος

No comments:

Post a Comment