Saturday, October 19, 2019

Το ανέκδοτο του καλού τσακωμού


Ένα ηλικιωμένο ανδρόγυνο μάλωναν ποιος θα φύγει πρώτος από την ζωή. Και λέει ο άνδρας στη γυναίκα "εγώ θέλω να φύγω πρώτος γιατί χωρίς γυναίκα δεν κάνω σε παρακαλώ κάνε προσευχή να φύγω εγώ πρώτος και να μείνεις εσύ". Η γυναίκα έλεγε "όχι άντρα μου εσύ είσαι ωφέλιμος στην κοινωνία άσε θα φύγω εγώ πρώτη και εσύ να μένεις" Τσακώνονταν κάθε μέρα. Μια μέρα τσακώθηκαν τόσο πολύ και έφυγε και πήγε στο καφενείο. Και όταν πήγε στο καφενείο ξέχασε ότι δεν πήρε τα κλειδιά Σου λέει μη με κλείσει έξω η μπάμπω. Ας πάω να πάρω τώρα τα κλειδιά. Και πάλι στο σπίτι και χτυπάει και φώναξε από μέσα η γριούλα "ποιος είναι;" και αυτός κάνει ψεύτικη φωνή "ο χάρος είμαι" και λέει η γιαγιά "στο καφενείο να πας στο καφενείο".

No comments:

Post a Comment