Friday, November 2, 2018

Πάντα στο τέλος ο σταυρός είτε μεγάλος μα είτε και μικρός πάντα με Ανάσταση τελειώνει .


Όπου υπάρχει σταυρός εκεί υπάρχει και Ανάσταση .
Γι' αυτό μην απελπίζεσαι και μην ολιγοψυχείς .
Καθένας ξέρεις κουβαλάει και από έναν σταυρό στη πλάτη του .
Άλλος μεγαλύτερο και άλλος μικρότερο .
Άλλος ελαφρύτερο και άλλος πιό βαρύ .
Έτσι είναι αυτή η ζωή .
Και σίγουρα κάποιοι από τους σταυρούς αυτούς φαίνονται ασήκωτοι τουλάχιστον στα δικά μου μάτια .
Εκεί πού υπάρχει όμως σταυρός εκεί είναι και η Ανάσταση .
Αυτό μην το ξεχνάς .
Ίσως να μου πείς κουράστηκα δεν μπορώ να προχωρήσω άλλο .
Δεν αντέχω όλες αυτές τις δοκιμασίες .
Ίσως πάλι να με ρωτήσεις ... ‘’γιατί'' ;
Γιατί σε μένα έτσι και όχι στον άλλον .
Γιατί όχι σε σένα ;
Γιατί να πρέπει να κουβαλήσω εγώ τον σταυρό αυτόν ;
Δεν γνωρίζω .
Αλήθεια δεν έχω απάντηση σε αυτό .
Πολλές φορές και εγώ το αναρωτιέμαι .
Αυτό που ξέρω όμως είναι ό, τι υπάρχει Ανάσταση .
Υπάρχει .
Αυτό το ξέρω .
Γι' αυτό μην απελπίζεσαι
Μην πανικοβάλλεσαι .
Πάντα στο τέλος ο σταυρός είτε μεγάλος μα είτε και μικρός πάντα με Ανάσταση τελειώνει .

No comments:

Post a Comment