Tuesday, July 31, 2018

Η ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑ...


 Η Καλλίνικη είναι ένα κορίτσι που μένει στο Μάτι. Πάσχει από χρόνια αρρώστια από το 2009, και συχνά επισκέπτεται το νοσοκομείο. Φέτος τον Ιούλιο βρισκόταν πάλι εκεί και περιμένοντας τη σειρά της έπιασε κουβέντα με την διπλανή της. Κορίτσι μου, της λέει, η αρρώστια σου είναι σοβαρή. Δεν πρέπει να στενοχωριέσαι, ούτε να θυμώνεις και να εκνευρίζεσαι. Διώξε από κοντά σου αυτούς που δεν σε αγαπάνε. Το σπίτι σου να είναι χαρούμενο, να γεμίσεις τη βεράντα σου με λουλούδια. Όταν επιστρέφει ο άντρας σου να του μιλάς με ωραία λόγια, έτσι ώστε το σπίτι σας να είναι χαρούμενο. (Έχει παντρευτεί πρόσφατα). Κι εγώ έχω 4 παιδιά και τα αγαπάω πολύ. Μπορεί να τα μαλώνω καμιά φορά, αλλά στο τέλος της μέρας κοιμόμαστε αγαπημένοι. Μένω στην Καισαριανή. Να έρθεις να με δεις. Μη θυμώνεις με την μητέρα σου, ό,τι κάνει από αγάπη το κάνει. Είναι καλή γυναίκα. Αυτά της έλεγε όταν για μια στιγμή γύρισε να δει το νούμερο, πότε έρχεται η σειρά της. Ε! μέσα σε αυτά τα δύο-τρία δευτερόλεπτα, η καλή κυρία εξαφανίστηκε. Γύρισε σπίτι ταραγμένη ή μάλλον παραξενεμένη. Την ίδια μέρα το απόγευμα ήταν ο εσπερινός της αγ. Μαρίνας και πήγε μαζί με την μητέρα της. Πανηγύριζε η διπλανή ενορία. Ο δεσπότης στον λόγο του τόνισε ότι η αγ. Μαρίνα παρουσιάζεται και σήμερα, κυρίως στα νοσοκομεία. Η Καλλίνικη άρχισε να κλαίει εκεί στο προαύλιο της εκκλησίας. Ήταν σίγουρη ότι αυτή ήταν. Έψαξε στο Google και βρήκε ότι υπάρχει αγ. Μαρίνα στην Καισαριανή. Όλα αυτά τα έμαθα από την μητέρα της. Δεν ήθελε να μου πει κάτι, αλλά επειδή είμαι ταχυδρόμος και της πήγα την σύνταξη, ρώτησα πώς πήγαν με τη φωτιά. Τότε άρχισε να κλαίει και μου είπε ότι τους φύλαξε η αγ. Μαρίνα. Το σπίτι τους δεν έπαθε τίποτα, ούτε και το διπλανό οικόπεδο που τους ανήκει. Πάντως, σχετικά με την πυρκαγιά έχω να σας πω ότι η αγ. Μαρίνα φύλαξε την πόλη της εκεί στη Ν. Μάκρη. Η φωτιά κατέβηκε από τον Ν. Βουτζά μέχρι τον αγ. Ανδρέα σε ευθεία γραμμή, ακριβώς στα σύνορα με τον οικισμό της αγ. Μαρίνας.

No comments:

Post a Comment